1- ارزیابی سیاستهای پذیرش دانشجو در نظام آموزش عالی
-پذیرش دانشجو برای دوره های کاردانی و کارشناسی
-پذیرش دانشجو برای دوره های تحصیلات تکمیلی
-پذیرش دانشجو برای دوره های آموزش عالی آزاد
2- ارزیابی کیفیت برنامه های آموزشی و درسی در آموزش عالی
-ارزیابی رشته ها و گرایش های تحصیلی
-ارزیابی دوره های میان رشته ای
-ارزیابی دوره های علمی-کاربردی و فنی و حرفه ای
3- ارزیابی اثربخشی محیط و فرایندهای یاددهی-یادگیری در آموزش عالی
-اثربخشی محیط یادگیری
-اثربخشی راهبردهای تدریس-یادگیری
-اثربخشی فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در یادگیری
4- ارزیابی کیفیت دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی
- تجربه های ارزیابی و بهبود کیفیت در آموزش عالی در سطح منطقه ای و بین المللی
-ارزیابی مراکزآموزش عالی حضوری،نیمه حضوری وغیرحضوری)الکترونیکی(/غیردلتی و غیرانتفاعی
-ارزیابی آموزش عالی فراملی و بین المللی
5- نقش ارزیابی درونی و برونی در بهبود کیفیت آموزش عالی
-تجربه های دهه گذشته در ارزیابی درونی و برونی کیفیت
-عوامل موثر در موفقیت ارزیابی درونی و برونی کیفیت
-از تدوین گزارشهای ارزیابی درونی تا ارزیابی برونی و اقدام برای بهبودی
6-ارزیابی دستاوردهای یادگیری در آموزش عالی- Program Learning Outcomes
-ابزار مورد استفاده در سنجش دستاوردهای یادگیری
-رویکردهای ارزیابی دستاوردهای یادگیری
-ارزیابی دستاوردهای کارآفرینی دانش آموختگان
7- نقش ساختارسازمانی و مدیریت دانشگاهی در ارزیابی و ارتقاء کیفیت آموزش
عالی
-نقش حکمرانی آموزش عالی، رهبری و مدیریت آموزش عالی در ارتقاء کیفیت
-نقش ذینفعان در ارتقاء کیفیت
-نقش مدیریت در اشاعه فرهنگ کیفیت